打番琴日既日記先..
琴日去左拜山呀..係將軍澳..
9 點係大家樂食左個早餐...
緊住搭259d出去油塘..
then排隊搭車上出..等左ok耐嫁..
上到去...頂..早左成半小時呀..
企係度等...等到十二點..有人黎啦...大舅父..
緊住又等...緊住叔婆.棠舅父黎啦..
十二點半..永遠都遲到既大姨終於黎啦...
緊住行去[零]霄塔...搵呀搵..搵唔到..
456樓都行哂..頂..原來係5樓呀...
緊住拜啦..我叫左阿婆保祐我會考合格呀..白痴..
緊住食野..食完...走人..
跟英姨丈走...行山呀..上左去上面..行山路..
緊住落雨啵..慘慘..繼續行..行完..搭私家車走..
去到鯉魚門廣場..搵位飲茶..飲完..搭地鐵去荃灣..
緊住買左d野..上左大姨home..冇咩野做..睇電視..
玩魚..玩龜..
緊住行落去食飯...好味...第一次食豬大腸...ok好味既..
緊住走啦..行左陣媽媽買左對鞋..then搭車啦..
番到HOME..食左拜阿婆個個蛋糕之後..沖涼...
緊住吹頭..訓覺...**
|