番學..遲左...緊係番課室... 早讀玩數讀...好快玩完... 緊住上堂啦... lunch去左食飯...好飽..因為冇食早餐..所以今日食多左呀..>3< 緊住上堂啦... 放學啦...番home...睇唱k小魚仙呀..好睇... 緊住訓左...好累呀.. 之後食飯....食完玩腦...沖涼...睇埋tv訓... ps...中文test唔合格呀...唉...又要參加觀星團啦...番miss堂...
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 187 | »
朋友