今日成日都唔開心啵.. 緊住食野...食完睇tv...玩電腦... 緊住阿媽番...食蛋撻...食完...同佢落街.. 買米...要我拎...=3=... 番上黎..睇tv...食飯..又係打邊爐...好厭呀.. 緊住玩電腦...chat..開解人..但係自己都唔開心... 唉...痴線嫁..開解到人地..開解唔到自己.. 執書包..訓覺...聽日番學.. ps...咁樣...感覺好難受...仲好辛苦.. 好在我仲未決定...我驚會後悔..
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 187 | »
朋友