番到學校..
見唔到shirley wo..
後尾先知佢病左囉..
希望佢聽日可以番到學喇..!!
抄rsc wb...
第1.2堂eng...
唔知點解..過得好快..
宗教堂訓左一陣....
好悶...=.=
聽埋d耶穌.....
但gin2話好正...
都唔知搞乜..@@”
竟然鐘意聽呢d野...
好快lunch喇...
食野...番去...
中文堂幫同學對作文...
幾好玩既都..!!!
之後CVED.....
落去操場聽去camp d野...
細關好得意...^^”
要帶好多野去呀!!
聽完就去睇師生羽毛球賽...
可惜..mandy同gin都要留堂..
不過好彩見到”璇”!!
d人好勁呀.......hee^^
好正..^^”
之後番屋企喇!!
又係咁囉..〕〕
沖涼,,洗頭...
食飯...online...
傾電話....
|