http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
個網又係上唔到囉...〕〕
好煩煩煩煩煩.....!!!
reading 果時係度訓..
好正..^^”
第1.2堂係中文...
都幾悶下咁囉...
不過好彩..有個討論玩下..
個余恩賜好好笑呀!!
之後....
recess..
ers堂又係度訓...
miss hou一行埋黎..
kiki就嗌醒我..
hee2222
跟住i.s堂就做下實驗...
時間過得都幾快...
咁就lunch喇!^^
之後...
hist>maths>p.t.h...
咁就一日喇...!!
悶爆...!!!!
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 172 | »