琴日番到屋企..媽咪見我好似病得幾嚴重咁..
就叫我今日唔好番學..
今朝7幾幾起身...
媽咪打去學校同我請假...
我就訓到11點幾..
就同媽咪去睇e生喇...
個e生話我傷風,咳,氣管有問題=.=
我塊面又唔知生左d咩疹...
好似敏感果d..
我唔知咩黎..!!!!!!!
好核突...><”””
佢仲叫我聽日唔好入camp...
哎...又冇得同gin2佢地玩喇.!!
好想去牙......!!
妖..頂佢個肺......><
睇完e生就同媽咪去食飯..
食完我就番屋企玩電腦...
冇人on..番晒學..
玩到點幾就訓左一陣...
訓到3點半就起左身喇..
再玩電腦玩到6點到...
就去左bath喇...
bath就再on...
好冇聊........=.=
p.s 好想入camp丫..哎.好煩呀!!!!
|