今日天氣幾好呀...^^
第1.2堂係art..
ms wah冇番呀又..
正到爆...}}
本來唔記得帶art hw嫁maaa...
唔駛記喇又..haaaaa22222...
自己做自己野咁囉...〕〕
之後recess...落左去買簿..
=.=上番黎就係eng喇..
玩game..幾正嫁都..^^”
唔駛上堂maaa222222..
eng完就geog喇..!!
悶到爆..個ms lai都唔知佢講乜..
成班都唔妥佢...=.=
跟住中史...今次冇訓喇..
見過鬼唔怕黑咩...
經過上次.....><”
好快lunch喇..!!!!!!!
點幾番到黎同gin睇人打波丫..!
heee222....〕〕
之後eng>maths>chin..
ok既都..
但maths好好笑囉...
一題數ms tse用左35分鐘黎講..
打完喇...88啦...^^
|