今朝10點gin打黎a....
之後同佢傾左一陣....
跟住就食早餐..
食完又同gin 傾電話..
傾到我個fd打比我..
妐雃P我去睇戲a..
睇見鬼10去荷里活a...
睇2點3果場....
so同siuna chat到1點到..
就換3走人...
去到果度....
見唔到我個fd..
但見到d唔應該見既人..
=.=”見到呇a係度拍拖..
哎..我個fd遲左成2.3個字..
之後入場先知....
呇a同我地睇埋同一場..
呇a係後面坐...
唔講呇a..講番套野先..
套野最頭有少少恐怖...
中間果度好好笑...
最後有少少感動既情節..
算喇..我都唔知自己講乜..
我d情緒都幾得嫁...==”
睇完就去影貼紙相....
唔識玩新果部野a...
影完就去食野..行下咁..
本來唸住玩d 好玩既game..
但我個fd又睇唔實人..
搞到冇得玩..算..
算喇..都係唔講玩咩game..
哈哈2222222..
到左5點幾送妢f車..
之後自己搭車走人嚕..
番到home同gin2傾電話..
一路沖涼一路聽gin講野..==”
沖完就online...同個fd傾電話咁..
冇喇..聽日做乜好呢..??
|