今朝,,10點起左身嚕...
之後係度發顛.....=.=""
發到12點就開電腦玩....
都係icq果d咁囉........-.-
算喇...我唸我真係唔識嬲人喇.....
同佢講番野.........=.=""
跟住同佢chat到2點幾......]]
就去左ivy屋企....
同佢係度食下野...
玩下電腦咁囉...........]]=.=
本來同佢去睇戲嫁..."
但又唔知點解最尾都冇去喎...
悶到我a.........=.="
之後5點就番到屋企喇..!!
洗頭.>>>沖涼...........
online咁囉.....]]]
同"璇"chat 牙..**
同佢幾好傾牙..]]哈哈2222
之後食飯喇......!!
今晚唔知做咩好牙.......!
聽日出街牙應該......^^"
|