今日day3 a....
reading完就係i.s喇..
連續2堂..好悶囉...
不過傾傾下偈就好快過嫁喇...!
recess喇好快就..
geog...好悶a..
個miss lai好白痴a..
講書得個讀字...照書讀..
對作業又唔知嗡乜wo..
叫佢寫係bd又坐係度讀...
頂佢a..好憎佢囉...!!!
之後maths喇..!
唔太悶既..d數.....
eng喇...幾like上a...
lunch食野嚕...
番黎就練歌la.....
講真牙.1c班輸硬囉....
lydia首歌唔太好囉..
雖然好聽,但唔岩我地ma..
練完就上c.hist喇...
係度同chum2傾偈.....
好快過左..haaaaa22
之後就music喇..!!
有幾個係補考吹笛....
有我份la緊係.....
到我吹喇..走左好多音囉..
=.=算喇..考到就得喇..
始終小學未學過....
上完音樂就”知識產權”喇..
溫溫下書就過左喇.!
放學ut a..驚..><”
聆聽...ok la...
做卷,ok la都...!
可以話唔難囉..但..
但話就話易姐....- -
可能有d地方唔小心錯左呢..
ut完就番屋企喇....
online..傾電話咁囉..!
|