http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 3 月 23 日  星期三 晴天

今日day3 a....

reading完就係i.s喇..

連續2堂..好悶囉...

不過傾傾下偈就好快過嫁喇...!

recess喇好快就..

geog...好悶a..

個miss lai好白痴a..

講書得個讀字...照書讀..

對作業又唔知嗡乜wo..

叫佢寫係bd又坐係度讀...

頂佢a..好憎佢囉...!!!

之後maths喇..!

唔太悶既..d數.....

eng喇...幾like上a...

lunch食野嚕...

番黎就練歌la.....

講真牙.1c班輸硬囉....

lydia首歌唔太好囉..

雖然好聽,但唔岩我地ma..

練完就上c.hist喇...

係度同chum2傾偈.....

好快過左..haaaaa22

之後就music喇..!!

有幾個係補考吹笛....

有我份la緊係.....

到我吹喇..走左好多音囉..

=.=算喇..考到就得喇..

始終小學未學過....

上完音樂就”知識產權”喇..

溫溫下書就過左喇.!

放學ut a..驚..><”

聆聽...ok la...

做卷,ok la都...!

可以話唔難囉..但..

但話就話易姐....- -

可能有d地方唔小心錯左呢..

ut完就番屋企喇....

online..傾電話咁囉..!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 172 | »