宜家2點幾...
冇野做冇聊緊so打日記..
今朝又比媽咪呀吵左wo..
跟住咪出左去...
都唔知做乜好..頂..
唸住同ivy睇戲..
點知佢又唔得..
約其他fd喇咁我..
又唔得囉佢地...
算喇...跟住咪番屋企囉..
悶死人牙...**
gin又唔知話去左佢個fd個party..
好慘囉我.頂....
電話又比人串wo..
上網又hanghang地..
sms又煩wo!!!!!!
跟住又唸下野囉..
愈唸愈唔開心牙...
算喇..想死...
自己去死喇今次..
唔洗人地陪我喇.....!!
哼..你好野囉...!!
算喇..陣間訓下教算喇..!!
頂..好煩牙我.....
個個都係衰人囉..
妖..好想喊囉宜家我.
頂你個肺.......!!!!!!
唔打喇....今晚先喇..!!!!!!!!
頂頂頂頂頂頂頂x100000000000000000000000
跟住..下晝...
同人chatchat下icq..
真係喊左wo..
.....好多唔開心既野囉..
之後gigi同我講左d野..
幾有道理.....^^”
喊左大約10幾分鐘喇...
跟住就洗頭>沖涼...
沖完就訓教喇...!!
訓到8點半起身食飯..
食完就傾電話...
傾到訓教為止...
好早訓牙..11點幾..
訓唔著a..><””
係張床”look”左好多下..
12點幾先訓到aa...
|