http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 3 月 15 日  星期二 晴天

今朝6點幾起身...〕〕

之後番學luuuuu..........""""

番到學校,做功課丫..=.=””

reading果時係度訓教.............]]]]

好正牙..****

跟住就係i.s堂......

連續2堂都係牙..**********

好悶,又凍wo..........''

miss lamm又唔閂門,話驚空氣唔流通wo......]]

haaaha.....""我地果班差唔多成班都病咁制""

之後過得超快咁......^^"

今日special time table maaaa.........""

heee^^"跟住recess喇...

做埋dd功課先喇梗係...!!

跟住geog>>>maths>>>eng

geog堂好好笑,個miss lai比我班d人玩...=.=""

好傻.......^^”

maths堂一d都唔悶,做d數又易wo......""]]

又有得思考wo...ha22

幾正嫁..!!!!!!!!!!

eng堂唔係太悶既........^<"

........上完eng就lunch喇..!!

去左小食館食野................]]]]]]""

[[[[[.......""食完就番黎學校問人借書喇....!!

唔記得帶chin第2冊maa..

到左1:00就番課室練歌喇...""

成班都有出聲咁制........**

好正牙***he22222

跟住就係難挨既中史........

訓教比老師捉到.........

.........好好笑..=.="""""""**

下次唔會嫁喇..........!!!!!!!!

個chum2又話幫我睇水wo.........""

老師行埋黎又唔叫醒我.......><

搞到我...................><"

之後music堂,冇帶笛丫..

點知今日冇用到喎.......〕〕

唔駛記名...heheee...

上完就係中文堂喇....

幾好玩都.!!!!!!!!!!!**

好快放學laaaaaaa...”

同gin,shir買去camp用果d野.....

之後就番屋企喇...

好早丫..4:30番到黎...

今日3:10放學ma..."""^^

番到黎,開電腦......

玩到5點就去bath....

沖完就做巧課...做到7點..

跟住就打左呢日既日記喇..............**''

 

 

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 172 | »