今朝6點幾起身...〕〕
之後番學luuuuu..........""""
番到學校,做功課丫..=.=””
reading果時係度訓教.............]]]]
好正牙..****
跟住就係i.s堂......
連續2堂都係牙..**********
好悶,又凍wo..........''
miss lamm又唔閂門,話驚空氣唔流通wo......]]
haaaha.....""我地果班差唔多成班都病咁制""
之後過得超快咁......^^"
今日special time table maaaa.........""
heee^^"跟住recess喇...
做埋dd功課先喇梗係...!!
跟住geog>>>maths>>>eng
geog堂好好笑,個miss lai比我班d人玩...=.=""
好傻.......^^”
maths堂一d都唔悶,做d數又易wo......""]]
又有得思考wo...ha22
幾正嫁..!!!!!!!!!!
eng堂唔係太悶既........^<"
........上完eng就lunch喇..!!
去左小食館食野................]]]]]]""
[[[[[.......""食完就番黎學校問人借書喇....!!
唔記得帶chin第2冊maa..
到左1:00就番課室練歌喇...""
成班都有出聲咁制........**
好正牙***he22222
跟住就係難挨既中史........
訓教比老師捉到.........

.........好好笑..=.="""""""**
下次唔會嫁喇..........!!!!!!!!
個chum2又話幫我睇水wo.........""
老師行埋黎又唔叫醒我.......><
搞到我...................><"
之後music堂,冇帶笛丫..
點知今日冇用到喎.......〕〕
唔駛記名...heheee...
上完就係中文堂喇....
幾好玩都.!!!!!!!!!!!**
好快放學laaaaaaa...”
同gin,shir買去camp用果d野.....
之後就番屋企喇...
好早丫..4:30番到黎...
今日3:10放學ma..."""^^
番到黎,開電腦......
玩到5點就去bath....
沖完就做巧課...做到7點..
跟住就打左呢日既日記喇..............**''
|