今朝神咁早媽咪嗌醒左我..
9點咋...顛嫁..!!!=口=""
之後換33出街同個FD唱KK..睇戲..
唱KK...無奈....=.="]]]]]
睇戲...睇荒失失奇兵牙今次....
好似好悶牙套野....冇睇到...
成出都冇睇...係果度好"激昂"咁搞野..<<XD"
哈哈..XD""....自己估下喇..!YEAH!!
睇完之後....搭的的番屋企..."
番到黎..開左個新留言板..!!!!!
同CHUM講下D唔應該講既野..
玩玩下電腦MAMI又打黎叫我地出街食飯..
去左黃中既敍福樓...HAA...
MAMI叫我自己點"送"牙....
8碟野都係我嗌嫁..!!YEAH...
緊係好味喇...又嗌左個什果冰..
頂..飲飲下..個肚冇喇喇痛WO..
....又COLD野..又HOT 野...
點會唔痛WOR...=G=""""
食完我同細佬上左百隹買DD野..
買完就番屋企喇........哈哈..XD"
番到黎..就BATH..同埋汁野..
聽日我要去唔知江門..定紹興..定杭州牙..!!
好似去果度X溫泉牙..唔好掛住我牙..!!!
成家得我一個..同埋我牙嬸嬸去牙..!!
HAA..佢錫我MA..我細佬都冇叫牙..!!
呢幾日我一定會好掛住你..同你地嫁..!!!!!!!
冇得玩電腦..傾電話LU..><"
|