琴晚1點幾就訓左LU*YEAH!!
今朝9點有人嗌我起身..
點知我叫佢比我訓多陣LA..
一訓到10點半佢打比我先醒..
=口=""...起身睇"齊天大聖"!!
好睇牙..!!大S好令令牙..!!
睇完之後搞搞野..洗洗頭..
再睇君好...大結局牙..!!好睇..!!
>"<嘻嘻.....做完呢套做十萬噸情緣WO!!
好睇睇牙..!!好LIKE呢套野..!!!!!!
我之前都有諗過做完君好之後會唔會有十萬XXX做..
點知真係有得做WO...哈哈哈..XDDD"
做完就落去MTR等人LAAA..**
冇遲WO我,,,超...去左朗豪坊睇戲..
今次睇零時3點3...唔太恐怖..KAKA..
笑死.....睇完諗住睇多套__*
但唔夠時間...SO去左食野...哈哈..]]
食完搭巴巴番黃大仙...去左摩士...
上到高高地果度.........搞野......!!!!
好舒服...有風的..YEAH!!!
之後7點幾先番到HOME AR.....
驚比MAMI鬧..點知....佢冇鬧我WO..
愛死你牙..MAMI.....!!!!!!!
完喇今日..!!!/\/\**HAPI DAY..
|