| 2005 年 8 月 2 日 星期二 |
 |
今日同IVY去左HOLLYWOOD牙..!!
首先就係黃大仙中心等..!!
點知"IVY早到過我..SOR!!
佢打比我果時.我又打比佢..
2個都係留言信箱...=口="
睇戲牙..!!HAHA..XD""
睇荒XXXX..睇左LU之前..睇多次A我.."
YEAH!!!買完爆谷入去LA..
我地見到協和人牙..哈哈..
睇完之後又係去影貼紙相..!!
YEAH!!!!!/\/\*
影完IVY同我行到我樓下到佢就走左LU*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|