http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今朝諗住好興奮嫁MA"
11點先起身...打比CHUM..
原來CANSEL左睇戲WO..
火都黎...!!之後係HOME..
打比IVY喇咁我就.....點知..
原來佢又搞錯以為今日同KIKI佢地WO..*
哈哈..XDDDD"跟住我地諗住2個出街街...
但牙MA又打黎話要我同佢一齊去探E PO WO..
頂..*))SOR..推左IVY喇咁就../.\"
6點幾番到黎..就咁LA!!
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 172 | »