http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 8 月 7 日  星期日 晴天
今朝11點有人打比我先知醒..
唔記得約左ABEY同IVY佢地TIM..
即刻搞野喇咁我..搞好之後咪出去LOR..
打比IVY手提...飛左去留言牙.....!!
打佢HOME NO.喇....唔通..咩事牙..!?
搭9去到黃中係約左IVY既....!!!!
12點係M記係約左ABEY咁囉...!!
打黎打去都搵唔到佢WOR...***
咁自己上去搵ABEY LOR...佢冇遲到..
之後我地又係度打比IVY...哎...!!
唔得...咁我地自己去左HOLLYWOOD先喇..
本來話睇戲嫁..但D戲時間唔岩ABEY..
ABEY要3點番到SCHOOL A..-口-
我同ABEY去到HOLLYWOOD IVY打黎..
佢真係宜家先醒..哈哈..笑死..琴晚3點先訓.!!
之後佢用火箭既SPEED用左半粒鐘時間黎到..
之後咪去影囉...影影下ABEY唔知做咩唔影WO!!
=口=""做咩??影完就去左KFC食野...
食食下ABEY趕住走..咁我同IVY行左陣..
見到NIKI個家姐..KATHY...好令女..!!
好高貴牙佢..!!D HAIR好令令令..!!!
YEAH!!!2點幾3點我地又走人LU....!!
番屋企ICQ左一陣...IVY打黎..話....
話佢要離家出走...嚇死我..!!傻左.....
唔好咁喇..!!!好采之後佢都識番HOME..!!
4點幾我又落左去搵人..同佢HIGH "T"
去左五十嵐食野..!!THZCZX ""KAA.XDD"
食完去MOUSE PARK玩左一陣咁喇..!!!
7點幾就番HOME LU****

 

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 172 | »