我識GE朋友入面……
最靚仔: ERR...HIM喇..=口="其實唔太識佢..哈哈..
最靚女: KEYWI...>V<""佢又唔識我既..我識佢之MA..*
有潛質做香港先生: KILLUA..D肌肉勁LOR.!!
香港小姐呢: KEYWI..!!
最高: JORDY LA..!!
最矮: 我牙..!!CHUM LOR..!!
最大隻: BENNY-SHING..!!
最細粒: VIC..*
最有男人味: GIN...
最有女人味: ER....啊!!KAKA.!!
最多花名: GIN LOR..!!
最想打邊個: 上面果個..!!= ="
最想同邊個玩: CHUM..!!
最乾淨: SHIRLEY-YU
最口臭: 唔知WO*
最污糟: ER..哈哈..唔知LEI..?
最串爆咀:CHUNG 掛..唔知
最純品: GIGI...佢個名...>"<
最得意: CHUM22!
最多野講: GIN LOR!!!!!!!!!
講野最好笑: 小龍喇..!!=.=""
花名最好聽: 覃廢人>>覃凱欣.!!佢講D野好廢..
最鐘意溝女: 唔知AAA!!
最鐘意溝仔:GIN LOR..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有吸毒:我牙..!!!=口="
有食煙: 冇WO..好似..
有飲酒: BRUCE...哈哈..佢靜HEN HEN講我知佢\有呢個HABITS..-,-"哈哈..XDD"
會爆粗: 好多都識LA..GIGI咪唔識LOR..哈哈...
有緋聞: 好多WO...CHUM同我..!!D人傳我同佢搞GUY...GIGI同CHUNG LOR..
有拍拖: 唔知牙...!!唔知THE TRUTH...ER..1E同2E果PAIR LOR..
卜過野: .....冇喇應該..
睇過4仔: 唔知LEI..我囉...D B囉.!!
最煩: JOAN 牙..!!!
講野最大聲: 我囉..唔識收細聲嫁我..!!仲有SHIRLEY(1E)*
平時唔出聲: ER..唔知WO...
最正: 嘉嘉..!!XDDD"
有工開: 唔知..
最多點: ?????????-口-"
領導才能最好:SHIRLEY-YU*!!
最嗲: 嗲..!?D FD話我把聲似LOR....成把細佬咁..=口=""
最硬朗: 唔知..!!
有特殊能力: CHUM...!!哈哈..
黎至其他地方: 唔知..!
成日俾人蝦: 我同CHUM LOR..我比某人咪蝦得最多LOR!!!!!!!!!!!!!
成日蝦人: 佢知LA..!!
身材最好: CHUM..直落LOR..仲唔係好係咩WO..-O-\"
最貪靚: ER.....ALL LA..
最大食: GIN!!!
成日發冷: ......唔知
最大汗:DUNT KNOW..
最白痴: 我,,!!
最可愛: CHUM..
讀書最勁: ..1E同2A果D 人..
最聰明:SHIRLEY-YU掛..!
最有音樂才華: SHIRLEY-YU*
最有運動細胞: BRUCE 牙..!!仲有F.1第1果個囉..GIN LOR!!!
唱歌最好聽: SHIRLEY-YU.....WING...VIC"
跳舞最好睇: SHIRLRY-YU.......佢學過嫁..!!
最好戲:D人囉扮野...
打波最勁: 咩波先...!?MANDY牙..排球..!!
踢波最勁: ..CHUNG...隊長WO..FOOTBALL..
最肥: BENNY..
最瘦: CHUM!!
最花心: GIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D字最靚: CHUM..令爆..!!
第時可能會做演藝界: 扮野..識做戲果D牙..!!
最好諗頭: SHIRLEY-YU*))
最成熟: 唔知牙..
最BABY: 唔知..
最黑: YUYU**
最白:SIUNA.!!IVY
最八卦: 邊個唔8?
冇電話用: 冇咩電話..?
最多人溝: SIUNA ...IVY..""
最闊佬:BRUCE...聽人講既..我都知既..
最好文采:...-口-"
最有型: 男仔..??唔知..
最溫柔: ABEY..
最細心: SHIRLEY-YU........
最有義氣: 個個
最開心: 我LOR...好難唔開心..哈哈..XDDDD"仲有..SHIRLEY(1E)...
最愁: ...IVY囉...
最勇: BENNY
最傻: CHUM**
最有口才: 唔知..
最有急才: 唔知...
最受歡迎: ER..令女果D..
邊個同邊個最襯: 哈哈..唔知呢..!?
最高電力: 唔知.....
最善解人意:唔知..
[粉紅色]你諗起邊個: SHIRLEY(1E)..咩板都係PINK!!
藍呢: IVY..佢\LIKE..
綠色呢:NOLA
橙黃: ....
紫: IVY!!!
黑: 唔知`
白: 唔知..
啡: 唔知
COPY FROM IVY
|