琴晚我傾完電話之後..]]
IVY話驚有鬼WO..嚇死人喇!!
之後我搞左分幾2MINS先訓得著牙..!!
哼..!!XD"今朝諗住9點幾起身嫁.!!
之後8點幾果時我個肚好痛...=口="
去左個TOILET...但之後又訓番WO"
11點有電話先知醒咋..!!跟住SMS比覃..
佢搭緊車過黎LU...SORI牙..!!
我話係7-11等..但佢係MTR個7-11等WO..
比佢激死喇..仲話到左..我到左我個7-11..
佢到左佢個7-11....頂..哈哈,,笑死''
咁之後叫佢行過黎搭小巴LOR....]]
跟住去到咩喇....唱KK LA..!!!!!
第一次只係同佢唱咋...!!哈哈..開心..!!
唱左2粒鐘到..走人..送佢搭小巴..!!!
之後番屋企..係樓下見到MAMI WO..
><"比佢鬧話左2句TIM..頂..!!!!!!
之後番到黎...傾電話...訓教...
一訓就訓到6點幾LU..""又比MAMI吵..
又話我遲訓果D野WO,,算..唔理佢..!!!
之後BATH..傾電話囉..係咁先喇..886!
P.S..聽日同CHUM..WING..AU..佢地睇"阿嫂"牙..!!YEAH!!
|