好耐冇打日記喇..!!!
今日我同左CHUM去唱KK..
約左佢係MTR既7-11等...
冇帶眼鏡牙我.."LAN"左牙..
睇野好辛苦牙..=口="""
點知搭搭下車果時...問覃有冇帶ID CD..
佢話冇...我以為佢帶..我先唔帶咋..!!
諗住去睇戲喇..但又唔想WO..""
跟住我就鼓起勇氣問個姐姐入唔入得..
(我地都估到唔入得嫁喇)..但我地想唱MA..
冇計喇..之後佢問我地有冇學生CD..
我地又冇..之後佢要證明自己身份既野..
好采CHUM佢岩岩補完習黎...
有英皇既證...之後我地就入得喇..!!
哈哈......XDDDDDDDDDDDDDDD"
CHUM佢好似好眼訓..唱唱下又訓下咁..
=口=..之後送佢搭車就走左LU..
|