http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 8 月 11 日  星期四 晴天
今朝11點有人打比我叫左我起身...
之後睇TV睇到11點半到喇..=口=""
換3搞野..比牙PO迫我食早餐..
食完KIKI姐姐打比我話佢到左大埔先叫我出..
但又廢時要佢等咁喇...!唔好意思MA.
就出左去LU..約左佢係KLT既C出口等佢地..
我一路傾電電一路等佢..悶死我喇..!!
我等左佢大約4,5個字到..哎...*悶死..
早知就唔出住喇..!!哈哈..等到佢喇...
見到佢帶左2個FDFD黎..一男一女..
幾友善牙佢地..!!個男仔都幾好笑..!!
之後我地搭MTR去深水步西九龍...!!
上6樓食SUSHI...食到飽..個哥哥仲食..!
/\/\**食完就逛左一陣..發現左一D野..*
笑死我..KIKI姐姐佢......唔講....!!
跟住佢拿拿淋去左買....................
個哥哥不停係度笑...笑到佢肚痛WO*
XDDD"之後買完去左7樓度影貼紙相..""
我同KIKI姐姐影果部好令牙..""/\/\""
影完就5點幾LU..搭MTR走人........]]
拎$$買非果時..發現我唔見左$$.......
唔見左張5百蚊,,頂...慘慘..!!MAMI...
哎....點問MAMI拎番WO...頂..........
佢地搭到九龍塘就走人LU...我就搭去WTS..
之後番到HOME..打比IVYLAM約佢..!!
我要拎番D野比佢MA..約左係黃中等..!!
佢到左..我遲左少少咁...SORI.../\/\""
之後我番到HOME....BATH咁喇..886
 
 
 
 
 
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 172 | »