琴晚係牙E HOME SLEEP LA..今朝10點多先起身..之後打比CHUM*約佢係MTR 7-11等LA..我遲到..SORI../\/\*
去到...CHUMHOIYAN令左...塊面紅左...身材好左...HAIR 令左...隻眼大左...個口細左...塊面尖左...笑容都多左...
搞到我都自卑左...=口=""之後去左..HOLLYWOOD 睇"阿嫂"..1:15先開場...SO我地又去左影貼紙相先..我好LIKE呢
部機....好玩牙..!!YEAH!!...影完食LUNCH再過去睇....悶死喇套野..CHUM話睇我先睇咋...講果D咩江湖大佬D野...
但我好專心咁睇....都係悶...睇完走人...送佢搭小巴巴...我走人..去左黃中M記..見到JAZZ同旋....哈哈.../\/\..之後
去左MAMI度..跟住番HOME...睇本小說..N年未認真咁睇過書LU*好睇牙..!!
|