今朝約左NAT一齊番學...
佢7點打比我叫我出黎WO..
明明約好7:15嫁MA..*
之後我搭3落到去..打比佢..
佢仲係HOME WO..真係無奈..
搭車果時..CHUM SMS比我..
話佢宜家先醒WO..=口="
我咪叫佢快D搞好番SCHOOL陪我囉..
番到去..好驚..大關佢地係度捉人..
NAT比人捉,,笑死...之後自己上去..
2D係3樓 WO,,入到去..冇乜人...
同CHUM SMS....好快佢就番到LU*
之後咪同佢傾下偈LOR..之後落HALL..
都唔知聽D乜..好鬼悶...又唱下歌仔咁..
聽完之後上去..冇MISS..成班坐係度..
都唔知搞乜."之後MISS TENG上左黎..
搞左一陣野落去影班相...頂大關個肺牙..!!
我夾左個好細既藍色既夾之MA""
佢話只係可以黑色WO!!像根又可以呢D色WO
都痴痴地既..!!搞到我監介到死..!>W<"
影完上去,,又搞下野咁就放學LA..
同左CHUM..VIC..WING..AU去LUNCH..
食完走人LU..番到黎..整左個XANGA..
唔令_*...遲D整過喇..!!!!!!
|