今日係GIGI生日牙..>W<"
生日快樂..!!
今朝8點幾起左身..之後去T.W.S
同CHUM約會,,哎..冇奈地番W.T.S
之後同GIGI果班人去BBQ LA..
有GIGI..SHIRLEY..SIUNA..RICHARD..JORDY..KILLUA..RONO..BRUCE& ME..
落左去果時..諗住搭車..比倪"折"住左..
佢買炭..見佢拎得咁辛苦咁..SO我同佢搭的的..
去到門口見到JORDY果班人..之後一齊上去喇..
上到去..就見到SIUNA..GIGI..SHIRLEY佢地喇..
之後起爐喇..起左都有個幾鐘..=口=""
之後開始BBQ LA..食左2條腸..2粒"圓"<THX JORDY..
落雨..愈黎愈大牙...JORDY搵D野黎飛我..
SO..我拎起支水同佢作戰..之後又成大班人一齊打仗..
個個濕晒AR..哈哈..XDD好玩....!!
跟住我地冇汁好D 垃圾就走人LA..-O-"
跟住去HOLLYWOOD睇戲,,睇害匙...
唔知睇D咩...訓左一陣..起身..唔知講D乜..
睇完個個都話好凍...-口-""係度"陣"...
但我冇事WO""-.-"哈哈...XDDDDDDDD"
之後我地係度擾攘左一陣...大家就走人LA...
番HOME喇之後就..!!/\/\**
|