http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天

今日朝早搞野果時..

流血WO...(NOSE牙)<<唔識打..

止左成10幾MINS..-口-""

番到去都幾遲下..8點LA都.."

CHUM佢地都番左喇原來!!!

READING都係睇VIC比我果本書..

幾好睇既都../\/\*第一堂CHIN,,,

個MS LAM..不嬲都唔LIKE怇..

又悶又惡又白痴又冇聊.....*

唯一好就係佢把聲似千FA..

跟住GEOG,,"痴"野係NOTES度都搞左半堂..

唔錯...不個MS LEE講野真係幾認真..-O-

RECESS..搞野係度..之後2堂ENG..

COMPO...咁就過左2堂喇...GOOD!!!

CHIS..LEUNG SIR..白痴一個..

LUNCH...又去左敍苑...笑死..呵呵..XD"

番到黎...唔知做過D乜..=.=""

MATHS...唔識MONOMIALS 既除數..

難死...之後2堂I.S..做EXPERIMENTS..

做做下走火警...熱死我地...>W<"

放學好乖咁同VIC..CHUM去LIBRARY做HW..

我同VIC猛係度請教CHUM D數..

明左D..好,,!!骨..!!GOOD!!/\/\

之後食下野就走人...番到HOME...

傾電話..做HW..做完又傾..又唔知做乜..

又想喊...痴左線...!!!!

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 172 | »