琴晚同GIGI,倪,SHIRLEY 3個傾電,,
傾傾下冇喇喇CUT左LINE...SOR
MAMI又成隻彊屍咁彈左起身..-O-"
之後佢同我交談左幾句"我好樂意咁同佢交..
頂..佢係度嘈我WO!!!算..冇理佢..
都係同佢講下道理咁...之後我去訓LA..
佢好似覺得我D道理幾岩咁WO..
咁佢自己坐下SOFA度諗野..=O=""
今朝11點半起身....死人頭..唔嗌醒我..!!
食食下野..MAMI打比我WO..以為比佢鬧果D野LA..
琴晚同佢嗌交MA*點知佢好聲好器咁問我:
你係咪買錯左書牙..!?宜家落黎買番喇...!<<-V-"
我當然冇落去喇..要搞咁多野啵..!!係咪先..!?
之後冇聊地度過今天..下晝4點幾5點..
我要THXZC 2個人..IVYLAM同VIC...骨!!
IVY幫我開左個板..仲叫人上去..!!!>W<"
http://www.hkflash.com/gb/gb.asp?id=yikkk <上去牙唔該!!多謝合作..!!
VIC幫我整左個DIARY..!!!STEPHY的..
CHUM..請勿介意..!!換了你給我的板...!!
THCZXXC牙...跟住BATH..冇喇..END*
|