琴晚....妖,好衰牙MAMI..比MAMI鬧我做咩鬧人...
之後又比牙BA屈我WO..咩事牙家陣..?!
咪同佢地吵囉..點知牙MA係KITCHEN出黎打我一巴囉..!!!!!
你冇野牙!?..又址我D HAIR WO..信唔信我告你牙NA????
咁大個女你都未打過我嫁!!!!!衰人.!!!!!!!!!
之後咪喊囉..!!!!DINNER都冇DIN..
佢\地都痴痴地...你地想我搬出去住..咪止意!!!
咪供完我讀書WO宜家....有病牙..!!!!?
一係唔好生我...宜家冇細路企定定比你地鬧嫁..!!
博你地咀又點牙..!!?你地唔夠我吵就打我WO..""]]
死牙MA...你真係好好衰..!!!!!!!!!!!
仲有老豆...係度屈我..!!!!
宜家知道唔係我做嫁LA??
仲咁既死人樣WO"頂你個肺牙..!!!!!!!
憎死你囉宜家.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔係我錯晒嫁..!!!!!!!!!痴線.!!!!!!!!!!!
今日第2日番學..都OK牙..
冇咁憎呢班LA.YEAH!!!!!
今日同NAT番到去..唔見CHUM*
冇幾耐佢又番到LA..骨..!!>W<
之後佢一見到我..就問我..你喊過黎牙??
知我者真係莫CHUM也,不過我雙眼鐘成咁..
你知都唔係好叻嫁咋..!!超../\\/\\**
之後咪講晒比佢知咩事LOR..***))
果時講講下又想喊TIM_))"=口="""
今日上堂都係講下野咁..揀班會...,,
之後梁永昌要我地同個FD交換寫特徵比我地估係邊個..
冇聊..但幾好玩..哈哈..!!!!!>W<""
之後放學LA""同CHUM同佢D FD一齊LUNCH..
但1:15先到牙佢地...要我地等佢周圍走..
去M記同IVY SAY聲HI!!!>W<"之後去喇..
係小食館見到KAT佢地牙..同我SAY HI..
咁多個一齊黎既.!?=口=應付到邊個..
為有勉強笑一笑..骨..!!哈哈..XDD"
JORDY問我野..講IVY..又唔知問咩..
聽唔到MA..=口=""....冇奈..!!!!!!!!
之後同CHUM同佢 D FD食野LOR..
幾玩得牙佢地...傻傻地咁既/.\"
之後咪走人LOR.!!
仲有..今日細關入黎CHECK..話我前面D HAIR夾得唔好WO..夾多個WO."頂..2C班唔知做咩只係佢個班要下個禮拜品要留低話一定要見到個額頭WO..NAT果D都SHORT LA..仲話唔得WO..咁既..?!?
比MY IVYLAM貼左..=口="
這是規則:
開始遊戲的人出一個題目,在自己的blog上寫下答案,然後把題目丟給另外五個人,在文末附上這五個人的連結,並且到這些人的留言版上留下:「你被貼了!」。這五個被tag到的人,在自己的blog注明(並附上連結)是從哪一個 blogger那裡傳來的題目,然後寫下答案,再去貼另外五個人。如此繼續下去。
而題目是「怪癖」
1.對住塊鏡講野..如果喊..都要照下..=口=""笑都係..成個白痴婆咁..
2.手機永遠都唔會息...算唔算?
3.ALARM響左都唔會起身..等牙MA嗌..!!
4.只係鐘意蝦CHUMHOIYAN..算唔算!?
5.訓教一定要打側先訓到..算唔算..!?-.-
被貼的五人:
http://blog.qooza.hk/shirleyhung
http://blog.qooza.hk/chumchum
http://www.xanga.com/home.aspx?user=KatKat_510
http://blog.qooza.hk/arvic
http://blog.qooza.hk/ShifIsH
|