http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天

琴晚....妖,好衰牙MAMI..比MAMI鬧我做咩鬧人...

之後又比牙BA屈我WO..咩事牙家陣..?!

咪同佢地吵囉..點知牙MA係KITCHEN出黎打我一巴囉..!!!!!

你冇野牙!?..又址我D HAIR WO..信唔信我告你牙NA????

咁大個女你都未打過我嫁!!!!!衰人.!!!!!!!!!

之後咪喊囉..!!!!DINNER都冇DIN..

佢\地都痴痴地...你地想我搬出去住..咪止意!!!

咪供完我讀書WO宜家....有病牙..!!!!?

一係唔好生我...宜家冇細路企定定比你地鬧嫁..!!

博你地咀又點牙..!!?你地唔夠我吵就打我WO..""]]

死牙MA...你真係好好衰..!!!!!!!!!!!

仲有老豆...係度屈我..!!!!

宜家知道唔係我做嫁LA??

仲咁既死人樣WO"頂你個肺牙..!!!!!!!

憎死你囉宜家.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔係我錯晒嫁..!!!!!!!!!痴線.!!!!!!!!!!!

 

今日第2日番學..都OK牙..

冇咁憎呢班LA.YEAH!!!!!

今日同NAT番到去..唔見CHUM*

冇幾耐佢又番到LA..骨..!!>W<

之後佢一見到我..就問我..你喊過黎牙??

知我者真係莫CHUM也,不過我雙眼鐘成咁..

你知都唔係好叻嫁咋..!!超../\\/\\**

之後咪講晒比佢知咩事LOR..***))

果時講講下又想喊TIM_))"=口="""

今日上堂都係講下野咁..揀班會...,,

之後梁永昌要我地同個FD交換寫特徵比我地估係邊個..

冇聊..但幾好玩..哈哈..!!!!!>W<""

之後放學LA""同CHUM同佢D FD一齊LUNCH..

但1:15先到牙佢地...要我地等佢周圍走..

去M記同IVY SAY聲HI!!!>W<"之後去喇..

係小食館見到KAT佢地牙..同我SAY HI..

咁多個一齊黎既.!?=口=應付到邊個..

為有勉強笑一笑..骨..!!哈哈..XDD"

JORDY問我野..講IVY..又唔知問咩..

聽唔到MA..=口=""....冇奈..!!!!!!!!

之後同CHUM同佢 D FD食野LOR..

幾玩得牙佢地...傻傻地咁既/.\"

之後咪走人LOR.!!

仲有..今日細關入黎CHECK..話我前面D HAIR夾得唔好WO..夾多個WO."頂..2C班唔知做咩只係佢個班要下個禮拜品要留低話一定要見到個額頭WO..NAT果D都SHORT LA..仲話唔得WO..咁既..?!?

 

 

比MY IVYLAM貼左..=口="

這是規則:
開始遊戲的人出一個題目,在自己的blog上寫下答案,然後把題目丟給另外五個人,在文末附上這五個人的連結,並且到這些人的留言版上留下:「你被貼了!」。這五個被tag到的人,在自己的blog注明(並附上連結)是從哪一個 blogger那裡傳來的題目,然後寫下答案,再去貼另外五個人。如此繼續下去。

 

 

 

而題目是「怪癖」

 

 

 

1.對住塊鏡講野..如果喊..都要照下..=口=""笑都係..成個白痴婆咁..
2.手機永遠都唔會息...算唔算?
3.ALARM響左都唔會起身..等牙MA嗌..!!

4.只係鐘意蝦CHUMHOIYAN..算唔算!?
5.訓教一定要打側先訓到..算唔算..!?-.-

 

 

被貼的五人:

http://blog.qooza.hk/shirleyhung

http://blog.qooza.hk/chumchum

http://www.xanga.com/home.aspx?user=KatKat_510

http://blog.qooza.hk/arvic

http://blog.qooza.hk/ShifIsH


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 172 | »