http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日同個FDXX去睇活死人地帶..
冇左眼鏡等於肓既....
慘...!!今次睇活死人地帶...
都睇唔到D乜.....
得個笑...驚都唔識驚..
都係係度玩同食野..!!
之後同MAMI配眼鏡...
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 172 | »