講番呢幾日發生左咩事先..
ERR..番學LOR..
個林守純講野好低能..!!
把聲似千FA..幾好聽..
個梁永昌以為自己講野好好笑咁..
但冇人笑..痴線..=口=
MS TENG幾好牙.>V<”
仲有..MS CHAN教MATHS..
我好專心咁聽書..但都唔太明..
遲D搵下CHUM先../\/\
算喇..唔講呢D LA..
今朝同NAT番去..
走之前打左比CHUM叫佢起身..
但係佢番到黎同我講話係TOILET訓著左..
-口-""我番到去..佢都未番去..
之後我同佢行左一陣..!!!!!
寫下信咁比VIC A../\/\**
之後上堂..唔鬼記得上過咩堂..
放學之後番到HOME..既夜晚..
同人吵..SHIT**SOR LOR!!
真係唔知講D咩好對住你..-,-"
咪又係喊LOR..我只係識咁嫁咋..
之後同佢冇事..個心又酸酸地..><"
D 眼淚又流落黎WO.....好煩牙真係..
哎.....CHUM..我需要你既十卜..
>V<"
|