今日都係咁..>>番學LOR..
只不過CHUM又比我非禮...>O<
SOR...真的冇下次..!!!!
今朝好早番到去..幫VIC做GRB..
自己做下RE WB..之後2堂R.E,,
以為我會訓教..但MS TIN同我地玩GAMES WO..
不過幾冇聊下嫁都....!!!!XPPP"算LA,,
RECESS搵張WS..搵黎搵去都搵唔到..
之後原來擺左係.............-口-""
跟住之後D堂冇聊,..悶...
LUNCH....又去左XX..好悶..-.-
番到去...頂..!!痴左線...
之後唔講LA..冇心情...放學去左LIB..
比人串..小心D....*之後BACK HOME..
|