今日都幾遲番到去下..*
之後係度搵CHUM佢地..-O-
未番牙又係,,第一堂ENG..
MS TENG上..勁快咁過牙!!!!
骨!!>W<"HIST..唔知佢UP乜WO*
RECESS搵CHUM 談天牙..''''
之後2堂CHIN,,個林守純好悶啵...!!
講D野又唔好笑WO..頂..!!!
GEOG...鬥雞李上堂..佢真係講書咁..
好鬼認真...悶死我LA..>W<""
LUNCH..去左敍苑食..第一次食...-.-
之前都係去開小食館果D咁之MA..哈XD"
番到黎...係度發顛..MATHS...
好正牙D數..!!好易../\/\**骨!!
計左幾條數就落堂喇..P.E喇之後就..
以為好悶喇..點知同到CHUM..VIC同埋KAKA一組..
好笑..好玩牙..>W<"哈哈..度高..磅重..
去死喇..!!唔單止肥左D..!!仲矮左既!?
係咪路牙..!?咩理由牙!?唔準既都...-- ""
之後放學走人嚕*就咁886..!!
|