今日出去搭車果時見到...
諗住去7-11買支野飲..
之後去7-11又見到...
監介地笑一笑....
番番去小巴站搭車...
同個協和 MISS坐...
監介地搭...番到去...
好彩冇落去...
真係HIGHLIGHT錯..
SHIRLEY拎2個獎牙..
勁....10點可以放得..
之後同CHUM.YU去食LUNCH..
食完CHUM黎我屋企..
點知哥係度..顛左一陣就落去逛..
去左黃中同龍中...
買左野...女人野...<<哈哈..
之後送CHUM搭車....
我就番屋企...
冇聊地係度玩....好悶..
唔講..係咁..88
p.s:聽日拎成績表牙..好驚牙!!!不過好采係我牙e去姐...媽咪唔去...唔係既話死得人多...哈哈!!!
|