今朝11點幾到gin黎左我home..
係park打左一陣volleyball...
我就上左去慈雲山同shirley食lun ch..
gin就自己一個係我屋企抖下..睇下電視咁**
我同shirley食完就番協和喇..*
見到10個人到喇!!!!
gin係遲大到囉..!!!!=v=""
之後等埋其他人就上去課室練舞喇.!!!!
搞左一陣野..*natalie就打比我話宜家上黎..
跟住佢上黎果時比mi d人見到..
趕左我地出去囉頂..!!!!=g="
之後我地就諗下去邊度練好喇??
後尾去左體育館卜左壁球室黎練囉..!!
好好玩牙...好好笑牙..呵呵*
我地都幾認真嫁..哈哈..!!!!
練左成粒鐘之後..我地要比番個場人地喇.!!!
個進度係慢慢少少既..不過唔緊喇..!!!!
之後我地又番左hwc諗住睇下仲有冇地方練喇..
點知..比kingo發現左我地偷入去.=v="
之後佢話比次機會我地..唔係既話就記缺點wo..
算喇..跟住我地各散東西喇..!!!!
咁我同gin同shirley去盪一盪..!!
之後番屋企喇..!!!!
我地monday仲要練..!!!!
今次要齊人牙!!!!
今晚再打sunday果篇喇..!!!!
|