http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今朝接埋chum22
同gin搭小巴上慈雲山搵shirley一齊食野..*
食完野就去蒲崗村體育館等齊人..*
之後就入去壁球室練喇..}]]]
練左2粒鐘..都幾成功喇..!!!!
哈哈..不過唔太齊人囉又係..頂..!!!
練完就同gin上hollywood同佢搵人..
之後我就走左喇..呵呵*
好喇..唔打喇..88*
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 172 | »