今朝番到去..
好得閒牙..呵2
有幾個老師上左黎..
巡我地有冇抄hw囉..
不過呢..冇功課點抄牙..?
第1.2堂係pe..
頂..個ms kwok又冇番wo..
冇得上...好悶囉..
成1粒幾鐘係1c cr sleep..
訓到好tired...==”
recess都好得閒...
eng..幾悶下既都.....
之後DT...幾好玩...
用電腦整數碼相機牙...〕
整完就lunch喇...
番到黎悶到睇人玩chess..
eng..ok la..
chin mama..
math..唔like..=.=”
唔知ms tse up乜囉..
放學4個傻婆係library門口度玩..
笑死我喇..gin& chum..
之後番屋企....
係sofa坐左成粒鐘係度諗野..
之後play compo囉..
冇喇..88喇..
|