http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 5 月 1 日  星期日 晴天

 

成日留係HOME..溫書..=.="

 

中文名: 陳淑憶.. +
英文名:ZOEY..
花名:益力多*
住邊到:黃大仙牙.*
呢一刻既心情:笑唔出.喊唔出.."

家人
屋企有甚麼人:DAD"MUM"2 BROS]
屋企人之中最鍾意邊個: MUM..
最唔中意又係邊個: DAD
有冇做過D對唔住父母既事: 冇就唔係我..
有冇D咩野令到你好愛屋企人: 錫我..
屋企人有冇經常提醒你唔可以做D咩: 你話呢..=0=
有冇諗過離家出走:有牙..*

學校
上堂會唔會訓覺: 梗係會..C.HIST""
一日有幾多堂會留心聽書: 唔FISHING咪聽囉..-,-
一日係學校最開心既時候係幾時: RECESS&LUNCH...
係學校多唔多朋友:OF COZCX LA..
鍾唔鍾意宜家自己讀緊果班: 幾喇..HA
同學會唔會成為好朋友:點會唔會牙..!?
係班入面邊兩個係你最好既朋友/同學:GIN & CHUM牙.. 
比多次機會你會唔會入返呢間學校:鬼知..-廿-"會掛..
 
朋友
最好既好朋友係:IVY.. GIN..CHUM囉..**
最假既 [[ 好朋友 ]] 係:點會假牙..??
最可愛既好朋友係: CHUM2牙..呵呵
最信得過既好朋友係: CHUM2..IVY..
最唔鍾意朋友點樣對你: 握我..
如果好朋友講你壞話你會點: 你話呢..!?
朋友同好朋友有冇分別:OF COZCX喇..!
 
你口中既朋友駛唔駛同佢要有信任:OF COZ.. 
你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友:唔鬼知..++
你有幾多個朋友:數唔到..!
你有幾多個好朋友:2個..-W-"
有冇愛過好朋友、朋友之後仲一齊左:@@"冇WO..
會唔會對朋友、好朋友講大話:  睇下咩FD先..

喜愛既野
最鍾意既公仔: MICKEY..POOH*
最鍾意聽咩歌: 好聽既歌..
最鍾意邊套電影:唔知..~
最鍾意邊個牌子:NIKE..ALL STAR*
最鍾意邊個歌星: TWINS.."
最鍾意邊個地方:範圍咁大..=口=
最鍾意邊個國家:JAPAN"
最鍾意既電視劇: 冇乜嫁WO"
最鍾意既顏色: BLUE囉..!
最鍾意地鐵邊個站: 黃大仙..呵
呢一刻最鍾意既人,講佢個名出黎:唔講...* 

討厭既野
最討厭邊個地方: HOME掛..
最討厭邊個牌子:又唔係話討厭既.. 唔LIKE囉..
最討厭邊個歌星:I LOVE U BOY'Z..頂..
最討厭日日做咩: 冇野做...

最討厭、介意人地話你咩: 作D野出黎.頂...
呢一刻最討你厭既人,講佢個名出黎:冇WO..
 

愛情
你心目中男同女有咩分別: 器官唔同囉..!
女仔係唔係一定要同男仔: 唔知..
覺得同性戀點:冇乜野既..最緊要有FEEL姐..
接唔接受得到女同性戀:接受到呀
接唔接受得到男同性戀:唔可以..我會死..
如果有一日你變左同性戀,你會覺得係咩原因:冇原因..有FEEL囉..
你會唔會抗拒同同性既人拍拖:睇下點..

第一次拍拖係幾時:唔知..
第一次拍拖對方係邊個,講佢個名出黎:唔知..
仲係唔係同緊呢個人一齊緊: @@"
分手後,有冇憎過佢:Y會..?
同佢拍拖有冇好難忘好開心既事係咩事:估下..
你覺得佢個人點: 你估下 ,,
你覺得佢對你點: OK丫"
拍過幾多次拖,講出黎吧:你話..呢..
咁耐以黎,你最愛係邊個:你..
咁最後悔又愛過邊個: 你..=.="
愛過最耐既一個人有幾耐:2年,,.

你最愛既人,到呢一刻有冇同你一齊過: 唔講..
有冇比你最愛既人傷過:冇.,,
一個你最愛既人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點:頂佢個肺囉..]]
你會愛一個人幾耐、點先放得低: 唔知WO..
有冇同時愛過兩個人:有牙.."

會唔會好介意另一半高過自己:@@"唔高過..唔通SHORTER??
如果有個人一路都鍾意你,但佢唔靚,你對佢都有感覺,會唔會同佢一齊: 我鍾2咪得囉
愛情同感情有冇分別: 有
想拍拖定係單身:你話,,!?
拍拖你覺得會一世嘛:一定冇可能
而家有冇鍾意人:有..
點解會鍾意佢: 有FEEL..
佢係女仔 OR 男仔: BOY..
覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事: 點解關..??
屋企人知唔知你拍過拖: ..知左仲得了..??
愛係唔係一定要付出: 一定係..
付出左既愛最後得唔到結果你覺得點:冇乜野
你覺得愛情入面有冇分輸贏: 冇..
有冇一個人令你愛到心淡、令你放手: YAA..
冇愛情會唔會死: 唔會..
呢一刻想唔想拍拖:  睇下同邊個..

 
完結
宜家想唔想訓覺: 唔想..
宜家最想做 D 咩:人..
宜家好想見到邊個:佢
宜家想打比邊個:佢
宜家諗緊邊個:佢
宜家面前有 D咩你覺得好靚: 令女..IVY.
宜家想笑定喊:笑..囉..
宜家想唔想打機: 唔想
宜家幾點: 07:17
鍾唔鍾意呢 100 條問題: OK啦..
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 172 | »