呢篇野係係cl堂打既...^^”
第1.2堂係英文..
派左ut..
73分..ok..
recess.冇野do..
宗教..做功課..
個law sir都唔理嫁喇..
hist..聽書咁囉..
maths..好悶牙..
d數又唔明wo..
lunch同堅一齊食..
之後中文...
今次係睇番上次比賽..
40mins睇晒..
我地班真係好....
遲d表演要十oil牙.!!
cved投票畢業果時表演d乜..
後尾..歌舞劇勝出..
救命....要唱埋懷舊金曲..
==””.....
係咁先..886
|