| 2005 年 4 月 19 日 星期二 |
 |
HALO..
今日第1.2堂係P.E..
去左唔知咩運動場打羽毛球..
路程中一直比堅打..
==”救命...不過好好笑..
之後RECESS好趕...
唔記得帶番個盒比MAN..
SO,要問人借..
借左好耐先借到...
之後GEOG同覃傳野..
好玩...跟住D堂冇咩特別..
LUNCH..冇咩..
番到黎同佢地玩..
放學睇社排...
MAN好勁..
^^”1:藍...2:紅..
我地黃社最尾=.=””
之後番屋企...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|