http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
星期一...
有dd唔想番學..
塊面搞成咁...==”
番到去..第1堂係chin..
好眼訓...同chum吹水..
^^”pth..抄功課..
之後唔知咩咩堂...過得幾快咁..
算喇..唔打喇..
妖...頂..好煩..!
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 172 | »