今日番到去...
唔知做過d乜黎...
我只係知比CHUM搞到我笑到乜咁..
REading果時...
好眼訓...救命...
之後上i.s堂..
比我知左kiki唔少秘密..
哈哈...2222
recess好趕牙頂.*
個ms lam又遲放wo..
之後得知mr yeung冇番..
唔洗上geog..
成班開心到乜咁..
緊係喇..可以係果堂做晒d hw ma..
不過有幾個人唔係咁好..
好嘈牙佢地...
搞到ms siu話會話番比hou知..
上完果堂就上maths...
好like果堂..過得超快..
可能我like計果d數喇..︿︿”
之後eng好苦悶牙...
又眼訓wo...

跟住終於挨到lunch..
lunch..比個覃激死..
笑到我爆咀囉...
番到黎ms hou開聲鬧人囉..
咪係geog堂囉..
有幾個人上chis都要罰企牙..
><””上chis...真係悶..
係到fishing...
挨唔住咪訓著左嚕...
又比個ms 張望住....
係唔知邊個嗌醒我咋...
佢對住我笑..我....
=.=上完果堂music.
ok咁la..唔悶親我就得嫁喇..
heehee..2222
最尾果堂chin...
幾好喇..!!分組聽日report牙..
點搞好牙..=.=”
放學本來去睇文化一叮嫁..
但冇晒位wo...
算喇..之後去左堅屋企..
6點幾就走左嚕..
咁就一日嚕...**
|