今日第1.2堂i.s...
ok la都...
幾好玩..d實驗....
recess..幾忙下..
geog同覃傾下偈就過左..
maths計下數又過左..
eng好正...ms hou..
派左幾十張notes比我地..
用左30mins黎派..
哈哈..之後lunch..
食完番黎...
c.hist派ut..
哎..唔合格......
明明好比心機咁溫嫁喇..
都係咁既成績...
妖..好憎c.hist....
果時有少少想喊嫁喇..
不過忍到..=.=”
music上完黎..
見到ms hou係1c等人咁..
之後先知原來搵我..
都知冇好野嫁喇...
佢又話我本g.e未改晒正wo..
so,記左個缺點...
喊左出黎喇咁就..
中文..喊喊下..笑笑下..
leung sir講d野好好笑....
之後放學睇社足...
黃社第1牙...**
但紅社都好好嫁喇..!!
係咁喇..!!
|