http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今朝7點幾比DADDYMUMMY嗌左起身..
要去拜山牙...=.=””
起左身咪換33..搞埋D野走人囉..
等到8點幾就去喇....
搭MTR去九龍塘再轉搭火車..
到左紛嶺就落車喇...
跟住搭的的去和合石喇...
搭到去果度再行幾千石級上去...
想死囉...熱到乜甘...
果d級斜到乜甘...
行死人喇.......><”
好快拜完喇之後就....
之後搭巴巴番去...
飲茶牙成村人去...
飲完表姐又同我hightea..
m記牙去..哈哈..
跟住番屋企...
冇.8
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 172 | »