今日10點幾gin就打黎lu..
但我仲有d唔舒服..
so叫佢比我訓多陣..
點知訓左12點...
12點起身..同gin傾左一陣咁大把..
就換3閃人喇..
落到去..gin仲未到..
等左佢一陣佢就黎左喇..
哈哈..跟住咪同佢一齊番德愛囉..
見到ivy....入到去...
原來德愛幾令嫁..
係度周圍蕩下甘囉...
到左2點到就同gin走lu..
我地去左食野牙..
食完就番heepwoh mi喇..
崇拜果時有成幾個電話..
超..搞乜東東..=.=””
冇聽到佢地d電話囉..
爆分鐘牙頂...><””
呵呵..祟拜完就去玩囉..
同gin.ka.玩牙哈哈..
ok 好玩既都...

玩到成6點先走牙我地...
之後去食野喇...好hungry

食完野就同gin搭車番屋企喇..!
冇喇...哎..死喇..
聽日我要去拜山牙頂...><”
咁鬼熱...想死..!!
|