今日同gin搭車果時..
有小小交通意外出現左..
唔太嚴重既...呵呵..
豆留左幾分鍾到就得喇..
番到去..佢地係度吵..
gin同2個boy囉..
哎...不過好好笑...
唔講cozxc咩事喇.!
之後佢地又冇咩事喇...
跟住我同覃,瑜係度溫書.
溫中史牙...今日ut.
第1.2堂chin...
好眼訓牙頂..!!><”
不過好采.同覃傳紙仔..
先冇甘眼訓咋..呵呵..
小息係度溫書囉又係...
跟住入去library.
ms hou冇番.==”
又係度溫中史囉...呵!
i.s堂係度做實驗...
ok好玩既都...!!!
好快過左呢2堂喇....
lunch..大家好似.
面左左甘...=.=””
去左bobo間野食牙..
果間野..咩都冇甘...
@@”食完就番去喇...
係度同覃,堅玩..冇聊.
呵呵..好好笑囉但係..
跟住hist同覃玩背書.
哎..之後就maths喇
唔聽書既我..等落堂..
=.=”最尾堂pth..
係度溫書.好努力甘...
好快落堂喇跟住.....
上3b牙..好迫牙頂.!
跟住text喇....!
都識既.但有d唔小心囉.
果d配對攞命...!!!
之番最尾果part呢..
哎..明明二揀一嫁ma.
但我做晒2題wo..!!
後尾唔夠時間check.
哎......><”””
我好憎中史牙頂.....
溫黎溫去又係甘既樣..!
|