放左3日假喇..""
今朝搭10番到去..!!!!
番到去..做maths..好鬼難.!!!!
同埋問gigi佢地借apron...
一借就借左3條喇..=v=""
幫fd借的..**呵呵
之後p.e玩左唔知咩東東..!!!
recess完eng超眼訓.!!
明明好早訓嫁喇..都係咁既...=="
哎..><""個頭又唔知做咩右上角一下一下咁痛wo..
之後h.e幾正喇.!!
起碼唔會眼訓...今次整咩雞柳咩芒..*
4分牙*..之後食完就lunch..]]]
食完番去趕抄功課..!!!!
eng*成堂做話劇...""
chin*maths..好快過..!!
放學..搵leung sir..講c3 d野..
呵呵..之後又等埋gin*同chum* detention..
之後同gin買d野番屋企..!!!!
p.s:對唔住..倪頌恆..原諒我.okk??
|