今朝打比gin講話我自己番去先..*
有功課未做ma..!!!!
跟住上車果時又見到mandy.*
之後同佢一齊番喇..!!
番到去..搵本ers..唔鬼見左..*
之後先知係gin度...""
用左10 mins都唔洗既時間就做完喇.!
之後陪shirley去搵人喇.."
2堂chin...幾好玩..唔錯喇.."
recess 完就ers堂...]]
睇人precent..睇完之後ms hou話唔tracy唔見左本圖書..
成班人出晒sheves搵.
不過都好..一路搵一路同shirley傾偈..*
爆左好多料比我知..呵呵22!!!!
i.s同kiki傳紙..講盡死人頭既衰野..!!!
正爆..真係好想殺左佢牙..頂..!!
邊有人可以姣到好似佢咁嫁..!!!!

lunch同6個人一齊去m記食野.
哈哈..好開心牙.!!!!*
食完已經搭4喇..]]]]]
番到去....shirley陪chum同gin入medical room.."
佢地2個都sick.=.=!!!!!
咁我咪上去幫下佢地完成下d功課咁囉..呵.*
hist...正..唔悶牙..仲幾專心tim..
難得一見..呵呵..**
maths好眼訓牙..!!!!

pth果堂有2個衰人..!!!!!
賤格..你地又唔會好似我咁做咩..???
爆乜牙..頂.!!!
講起火都黎..!!!!

算數...*之後落hall ut..
唔識..難死人..!!
番到屋企...icq...*
追人答d野..哎..
又唔肯講wo..=.=""
|