今朝10點ivy打黎同我講今日既時間..
之後11點幾呢我就飛左佢屋企.."
係佢屋企搞左一陣....
我地就出hollywood搵佢地喇..
我同ivy講話搭33m可以去到hollywood..=="
點知去唔到..搭錯車...-0-"
再搭番33A去HOllywood..
早知搭mtr.........

去到岩岩好見到abey..
咁我地去影貼紙相先再搵埋kabo"
影緊果時..kabo就上左黎搵我地喇..
跟住再影..之後買飛喇..""
睇"恐怖臘像館"牙..哈哈..
入到去..未開場..""]]]]]]]
ivy已經驚到乜咁..
一開頭幾悶..!!但之後就驚驚地喇..
ivy同我搞埋一齊..<<唔識形容..
最驚都係失驚冇神彈個人出黎..
其他都ok..幾好睇牙..!!
哈哈..再行左一陣....
同佢地搭的番屋企........><"
好開心..!!!!
|