今日成日係home..
10點幾起左身..
玩電腦喇之後就```
玩到12點幾呢..
牙ba買左lunch比我同細佬食..
食完..on..電話..
之後訓教.諗住3個字後會起番身..
但我細佬嗌醒我之後..
我又嗌佢再過多3個再嗌我起身..
我起左又訓左..
點之我細佬嗌下.我訓下咁.
就到左4點幾喇..
救命..咩功課都未做.
但醒左之後又唔想做..
咁又電腦喇...==”
玩到7點幾出街..
同牙叔佢地一齊食飯...
食完已經係10點幾喇..
番到黎..打日記..
打左2篇又冇晒..
頂..呢篇野係個word度打..
死喇..咩hw都未做..
諗住今日溫書嫁ma..
點知..好冇聊就咁過左去..><”
聽日早d番去做功課先得..
no做.is抄..!!
==””886
|