今朝番到去..""
自己帶左2包紙巾..之後周圍問人借..]]
第1.2堂係中文..]]
2堂都不斷地包雲吞..!!!
lenung sir*上果d堂超快過..]]呵
recess冇聊咁過左去..
ers...個louis precent得好搞野.!!
之後係果堂做ws...
跟住果2堂就係i.s..]
睇tv..考試.....++
睇tv果時chum教我玩咩手仙定唔知咩筆仙..
kiki問佢自己問題..佢隻手真係識向前..
好得人驚..=.="但我唔得既..
考試最尾個係chum*]]]]]]]
但係打鐘果時..我地唔記得左佢..!!!
我地幾個去食..但偏偏就係唔記得佢..
之後lunch番到黎..."
先見到chum...""
後尾先知佢.................
..................................
..................................
................................
對唔住牙chum*.....!!!!!
lunch後第1堂係hist..*
冇乜聽書..好唔舒服!!!
之後落堂果時問ms hou可唔可以落去medical room.."
charlotte陪我落去..""thzxcc!!
一訓就訓左2堂...呵呵..
上番去..上緊pth..""
原來佢地測完驗..=.=""
算喇..唔緊要..!!!!
好對唔住牙...chum!!!!!
今日用左7包紙巾...""=.="
|