第1.2堂係art..""
講起火都黎..!!!!
個ms wah真係顛顛地加痴痴地同埋傻傻地..!!
話說我地今日本來要帶果d咩國畫番去..."
但成10幾個人冇帶....
之後佢要我地抄ch.15.16...
成十幾廿頁野..!!!!
仲要係1:30抄唔晒就要去detention class wo..!
係果度抄唔晒又要再去過喎..!!
有冇病牙..????冇帶野姐..又唔係功課..!!
之後recess做中史作業..*
eng都好眼訓下..!!!
chin派左本dictation..
100..=.="""咁鬼易.."
係果堂又抄下art..."
哎...真係慘..!!!""""
之後中史..又聽下書..抄下咁..><"
lunch都冇出去食喇..
係school食囉同shirley..mandy佢地..
之後拿拿林番上去繼續抄囉..!!
之後搭半...打鐘..成班人落去交..!
就算未抄完就交..斷估個ms wah唔會咁仔細睇掛..?
個chum抄到第9板咋..=.=""
我抄晒囉..但跳左超多..!!!
唔緊要喇..!!宜家成班都唔ger ms wah喇.
哎..真係趕死人.頂.!
之彼d堂ok咁喇..*
放學係1c班房練舞..""
好正牙..*練晒喇我地女仔..
但男仔仲未練牙..*
唔緊要喇..比心機牙..1c!!
放學落雨..同gin一齊番..
番到黎.."食野.*!! !!!
之後傾電話..icq..
哎...煩煩地..之後88.
|